Saturday, May 10, 2008

End of Final Exam..

>>09.05.08
>>Friday
>>08.30 am
>>2 hours 30 minutes
>>Dt. Abdullah Mat Salleh
>>Semantik Dalam Bahasa Media


Yesterday was my last paper for my final exam of second semester..
Meanwhile, I had done my first year education at my campus..
I was surprised and felt a bit unbelievable..
I was remember the date I enter to this university – 1st of July, 2007..
Time is passing very fast..
Well..it can consider as not even have fully a year for my first year of campus life..
Does it seems nice what..lolz..
Not really answering for my last paper properly at all actually..
Stuck to try memorize what did I read before..
And also stuck to think that how I gonna elaborate those points..
Confusing.. ><
Even though the questions look so simple to answer..
[ If you do revise the notes as well and well and well.. ]
就为了要应付这该死的年终大考···
每晚都得通宵去K书···
搞得我都没有个好觉可以睡···
缺乏睡眠都已好几天了···
最要紧的是···我的脸冒出了很多“不速之客”···
哇···真是要我命咯···
都已经长得不怎么好看了的啦···
现在脸上竟然又长出那些什么暗疮、痘痘之类的···
再加上那张憔悴的脸···要我怎么出来见人哦???
唉···没办法···谁叫自己酱不“生性”啊···
平时不烧香,临时抱佛脚···真是好一句···
哎呀···就不再多说一切有关于这超级无聊的考试了···
反正它都“暂时”酱的成了过去式···就管它的···
等成绩公布出来再死多一次罢了咯···哈哈哈··· =.=ll
Just straight go back to hostel once I simply answer the paper..
Faster pack my luggage since I can’t expect the time my lovely daddy come here to take me back..
Waliao lo..in fact..I bring/keep such many things which can consider as rubbishes in my room..
Clothes, books, stationeries, make-up accessories, daily stuffs and so on..
Hard to ask me start to pack which one first..
Spending about 3 hours to done my packing..
Go to office there to check out and return room’s key after took a nap..
Wah?I saw many people were queue-ing up in front of the office..
Then take a bath after back from office..
Just sit on my bed and facing with my laptop while I’m waiting for my daddy..
Don’t need to take me much time then my daddy came here already..huhu..
Back to my daddy’s house which situated at Cheras first..
在回家的一路上···跟老爸说了很多···
看着老爸在驾驶时的模样···突然心里涌出那种心酸的感觉···
也不晓得为什么?就坐在那边,想着到底老爸在想着什么···
这些日子以来···真的是辛苦我老爸了···
他一个人做六个人吃···可以想向得到我老爸做得真得很累···
有时他还会向我埋怨说···到底他要做到什么时候才可以退休呢?
而我这个做女儿的···什么时候才能出来赚钱回来养老爸老妈呢?
唉···老爸啊···你以为我不想的咩?
但是···距离我踏出来社会工作的时间还有两年多···
而且等到我大学毕业后,也都不敢担保我能很快/顺利的找到工作···
再加上我读书能力也是“有限公司”···成绩往往都是考得不三不四出来酱···
每当你问起我学业时···回应你的都是“可以啦···”、“过得去啦···”酱的答案···
讲到连你都会背我的口头禅了···嘻嘻···有时还蛮觉得有点不好意思呐··· XD
你心里那些失落的感受···我是知道的···
你都期待着会有那么的一天你女儿能自信满满的告诉你说“爸···今天我考得很不错咧···肯定能够拿到很好的分数···”什么之类让你能欣慰的话···
很抱歉···我都没做到···反而却让你一次又一次的失望···
对不起···爸···
我做了很多不应该做的事···而且都一直隐瞒着你···
因那些都是很丑陋的事···我怎敢让你这个老爸大人知道呢?
对不起···对不起···对不起···
就算我说多么多次的“对不起”,也都还是弥补不了我所犯下的错···
但···我唯一能做的事···就是努力的读好书来报答你一直以来对我的栽培与期望···
望子成龙,望女成凤···这是许多做父母所想要的···
当然我这个身为你女儿的···也希望你们能引我为傲···
爸···妈···我答应你们我再怎样都好,也不会辜负你们对我的一片苦心···
我会好好的孝顺你们···
This is what I promise on you..trust me..I can do it..


明天就是一年一度的母亲节了···
在此祝所有天下的妈妈“母亲节快乐”···

2 comments:

Anonymous said...

haha...so touching...tis time i laz to translate d...nex time oni translate la

xXx FeE MiNG xXx said...

haha..touching so leh..
den tears got shed out of ur tears onot?lolz..