Tuesday, September 08, 2009

想念by梁一贞

歌手:梁一貞

歌名:想念

相如

曲:Anthony Wen



如果我們沒有遇見

現在就會快樂一點

我看不見 妳的雙眼

心就快破碎不全

自己坐在空蕩房間

想著全是你的笑臉

我分不清 是苦是甜

要多久才會厭倦

時間沒有帶走給你給我的一切

今天似乎特別明顯

想你在我身邊 親吻著我的臉

在孤獨的夜

眼淚提醒著我對自己好一點

就算需要很多勇氣

我會試著學習 我會繼續努力

把你放心底 不再去想你


oh~想念你

oh~

時間沒有帶走給你給我的一切

今天似乎特別明顯

想你在我身邊 親吻著我的臉

在孤獨的夜

眼淚提醒著我對自己好一點

就算需要很多勇氣

我會試著學習 我會繼續努力

把你放心底 不再去想你





Whee whee..
I'm so excited right now..
Why?
Because..
I was just changed my song list..
Are you guys listening that new song while the moment you read my post?
Fresh, isn't it?
I'm mad for this song crazily lately..
So..
How you guys comment about this song?
Does it sounds nice?
Anyway..
I'm still enjoying with it..
=)

1 comment:

- yEng - said...

i got listen from my frenz lappie...